Groepje 5

Hoi meester ik ben  in 2016 en 2017 naar Frankrijk (parijs) geweest om mijn familie te bezoeken.
Het was daar best warm en ze hadden lekker eten. Frankrijk is een van de bekendste vakantie land.
In de zomer maanden is het vrijwel sowieso  warm weer
Met heel warme dagen .
De Franse alpen zijn een populair wintersport gebied.

Niet echt populair bij de Nederlanders.
Maar een goeie wintersport bestemming zijn de Franse prėėen.
In juni  is het gemiddeld 27 graden geworden in frankrijk.
Zuid Frankrijk is een van de mooiste vakantie plek in de wereld.
Ik keur uw het aan om in de zomer te gaan want dan is het lekker warm.








Deze licht show zag ik toen ik bij mijn opa ging

logeren in 2017 . dit is het einde en de groetjes van Joedy

hoi meester...ik ben tayshira.
ik ben op vakantie geweest naar Egypte
we zijn in de stad Alexandrie geweest
het was daar super leuk en het is ook lekker
warm en Luks. Egypte zit 3.570 km van Amsterdam van dan . in de winter is het in 20 graden maar soms ook 25 graden in de zomer is het 40 graden , als uw naar Egypte wild gaan maar als het maximaal 21 graden is dan verzoek ik uw oom in januari te gaan . maar als uw naar Egypte voor de warmte
wil gaan dan zal ik in de maand april gaan  want dan is het 31 graden, en in Egypte hebben ze soort van het zelfde eten net al in Nederland .




hoi meester ik ben Farah.
dit is de foto van de stad berkane van Marokko we waren daar heen geweest en de graden was van 30 tot 38 in Marokko en omdat onze familie in Marokko woont. het is ook daar lekker warm en die hebben lekkere eten. zoals couscous en tajine.
om te reizen van Nederland naar Marokko duurt 3 uurtjes met de vliegtuig.
de dichtste land bij Marokko is Spanje.
de afstand van Nederland naar Marokko is 3000.👌


Afbeeldingsresultaat voor marokko berkane



Reacties